18 Ağustos 2010 Çarşamba

bir tırnağın hikayesi..

yarısı kesilmiş uzun bir tırnağımın artık yalnızca öteki yarısı var.
neden kıydım bilemiyorum öteki tekine
amaç,gaye;yetersiz gayet..
şekli bir garip..
yarım yüzlü adamı andırıyor
bir androidi
tek göz
tek kaş
yarım burun ve yarım bir dudak
yarımşar saçları ve çenesi mevcut
az konuşuyor:bu gayet iyi
az koku alıyor:bu da gayet iyi
az görüyor:bu fazlasıyla kötü
az görmek az bakmaktır
az bakıyor bana
olması gerekenden yetinebileceğimden de az
daha duygusuz ve biraz daha hissiz
ben kaldıramam bunu
ama dedim ben dedim sizlere!
yarısına zar zor kıydım
kıyıp atamıyorum şu lanet az bakışlarını!
sevgili yarım tırnağım,
alfabem sana kölelik ediyor iken
bu tüm harfler senin için anlam kazandı..
sen kim misin?
sadece uzayan tırnağımın
bir yarısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder