21 Mayıs 2011 Cumartesi

tanrı olmanın kısa yolu.

ben kadınım.o erkek.arıyorum kendimi dünyada oluşan ilk varlık olmanın ne demek olduğunu..bembeyaz deniz bembeyaz çakıl taşları bembeyaz gökyüzü.elim uzandığında göğü kalbine alacakmış gibi yakın.çırılçıplaklığım bembeyaz.önümde o..dokunmaya çalışıyorum bembeyaz.sarılıyorum yanağımda yanağını hissediyorum.ellerim ellerinde göğe uçuyoruz yemyeşil bir ağacın tepesine doğru..tek bir vücut aşağı düşüyoruz düşüyoruz bembeyazlarn arasında.çakıl taşlarının ardından toprağa gömülüyoruz ışık hızında..simsiyaha bürünüyoruz şeytan olmayı yaşıyoruz.dudaklarımız birleşince ellerimiz iki yana açılarak yükseliyoruz ve yeryüzüne geldikçe büyüyoruz.aşkla büyüyor ve tanrıya dönüşüyoruz.aşk tanrı yapıyor adamı hayalimde.oha lan yok artık demeyin gerçekten yaşadım.sanırım yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder