15 Şubat 2011 Salı

değişmek.değimşek..

bir insan aynı zamanda hem olgun hem de safsa ikisini kaybetmeden bir diğerine sahip olamıyor.olgunluğa sahip olmak için önce saflıktan feragat etmek gerekiyor.muş.miş.gibi.gibi.galiba öyle oldu yani.her ikisini kaybetmek bir çeşit ergenlik.kendini kaybetme.baskıdan kaçma arzusu.kaçıyorsun fakat nereye.baskının olmadığının olmadığı bir yere biryerlere.
mi?
kaybediş..farkına varış..farkına vardıktan sonra zaten değişmek istiyor insan ister istemez.istiyor.bu cümleyi anlamadım.
ben kaybettim her ikisini.saçmaladıkça saçmaladım.en aptal çevre rekoruna eriştim.
en aptal insanlara sahip olma rekorunada.
sahip olmak diyorum.sahip olmadıklarım aptal değillerdi.
aptal olmadıkları için olgun olmadığım dönemde sahip olamadım.iyiki olamadım.olsaydım onlarda aptal olurdu.
size şunu söyleyebilirim..en aptal en boş en gereksiz çevre bar çevresi..en sahte en lüzumsuz.en gerizekalı..her şeyin en beddualısı o..
uzaklaş.tım..
sabahları utanarak uyandım.davranışlarının sorumluluğunu tamamen kendisi taşıyorsa insanın..sabahları utanarak uyanmanın üzüntüsünü bilir.
bütün bunların farkına vardıktan sonra değişiyor ancak insan.işte o zaman anlıyor hangisini kazanmak istediğini..
olgunluk mu..saflık mı..
galiba olgunluk dedi içimden beynimden kendimden biri..
şimdi sahip olamadıklarıma sahip olma zamanı.şimdi sahip olamadıklarıma sahip olabilme olgunluğu..şimdi her şeyin değişme vakti geldi.
sevişmenin bile zamanı olacak artık.gelecek zaman diliminde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder